Inventioneers
Solve clever and funny inventions with the help of the amazing Inventioneers! They have special powers you can use and at the same time learn about physics in a creative way. Blaze, for example, can create Fire. Magneta uses magnetism to pull metal stuff. Freezy likes to...freeze stuff. Bunny is a rabbit. The possibilities are endless.
Up to four players can work together and solve the same invention, creating the ultimate couch solving experience. (Every player need a separate Joy-Con though.) The screen can also be used as a touch device for solving.