Infinity Strash: DRAGON QUEST The Adventure of Dai
The legendary DRAGON QUEST The Adventure of Dai manga and anime arrives as an exhilarating action RPG!
Relive the events of the anime in INFINITY STRASH as you take charge of Dai and the Disciples of Avan in their battle against the Dark Army!
Bond Memories: These items recreate iconic scenes from the original manga. Earn and equip them to augment your abilities according to your playstyle.
Temple of Recollection: Play through over 100 room combinations in the endless dungeon, where monsters and traps change each time you enter.