InfiniteCorp: Cyberpunk Card Game
InfiniteCorp is a decision-based strategy card game set in a fictional cyberpunk world. You are an employee of a corporation dealing in goods distribution and logistics in the “megatower” – the place where all local citizens live. Join a world where the stakes are high, and morality is blurred.
The world is in your hands. Choose the right strategy and make the right decisions. There are many choices – each has a definite impact on citizens’ lives. Make sure that “megacorporations” maintain an influence on the world’s operation and the lives of citizens. Corporations deal with specific fields and want to earn the highest possible profit. They do not care about their customers or their employees.