In a world shredded by the devastating war against the Mechs, the remnants of humanity scavenge and fight to survive. Now, the metal war machines have reawakened—and only your electric guitar can turn their technology against them!
Gather up the party, tune up your favorite axe, and get ready to rock in Infinite Guitars, a genre-melting rhythm RPG featuring vibrant anime-inspired art, adrenaline-fueled Mech battles, and a blazing original soundtrack.
Amp up your skills and test your reflexes in rock duels that mix elements of turn-based role-playing, action, and rhythm games.
Explore a stylish sci-fi world filled with Colossal-Type Mechs, guitar-wielding heroes, and over-the-top attacks.
Perform metal-crushing solos and devastating duets as JJ, Sam, Kaylee, and Ru—a scrappy team of wastelanders with their own strengths and abilities.
Crank up the volume to steel-shattering levels for the ultimate showdown against the War Mechs!