I Love Finding MORE Pups - Collector's Edition
Find and meet a brand new set of adorable pups as you solve puzzles, play mini-games, and explore gorgeous locales from all across the globe in I Love Finding MORE Pups!
Who doesn’t love finding pups? Join the fun with classic Hidden-Object gameplay with a tail-wagging twist!