Hyperspace Delivery Service
You’ve been hired by the Hyperspace Delivery Service to make a delivery to planet Miridian V.
Located on the other side of explored space, the trip to Miridian V will be a dangerous yet lucrative journey full of mad robots and unpredictable stellar phenomenon.
Can you and your crew survive the trip? Will you die from the dreaded Telunian flu? Hyperspace Delivery Service offers an exciting and strategically challenging journey where you must manage your fuel, oxygen, food, and various other supplies to make your delivery within the target time.