Hyper Shapes
Hyper Shapes is a frenetic minimalist Boss Rush where understanding the enemies attack patterns and weaknesses is key.
Immerse yourself in a unique experience with a 2D minimalistic art style. Each room is a surprise and each boss a different challenge with unique mechanics. Use your power ball to defeat them and beware of their attacks. You won't have a break.