Home Deco Puzzles
Home Deco Puzzles is a relaxing game about interior decorating mixed into a puzzle game. A room will be shown and after a short amount of time packed into boxes. Now you have to unpack the whole room and place each item back to his originally position.
Can you unpack the room and place each item back to his originally position ? It is Simple, relaxing and fun for everyone!