Hex Gambit: Respawned
Command a squad of minions in this quirky turn-based strategy game for 1-4 players. Hex Gambit is a perfect game night staple: easy for new players to pick up, with tons of creative tactics to explore!
Bounce over the strangely elastic heads of your opponents to advance. Swat characters clear across the map. Inspire teammates with an operatic blast from a guy with a giant speaker for a head. Every minion troop is teeming with useful tricks to master!