Herodes
It is the year 2197. Humanity has never been closer to immortality - there is no disease that can't be cured, no virus that can't be defeated. Until now.
You will use cutting-edge technology to shrink yourself down and hunt down a new and mysterious virus that can't be defeated by any other means.