Hero of Fate
In each battle, bring up to four teammates and one Guardian Spirit for an exhilarating fun in the game! You can also play different roles, exploring a vast array of professional skills and assembling your unique team of companions. Survive the swarms of monsters, navigate the paths of fate, conquer formidable bosses, and fight alongside a variety of randomly acquired Guardian Spirits to ultimately defeat the supreme demon lord!
Diverse Professions: Choose from 12 different styles and attributes of professions available in the game.
Summon Guardian Spirits: The game features a wide array of unique Guardian Spirits with diverse skills and abilities, fighting and growing with you.