Hero-U: Rogue to Redemption
Hero-U: Rogue to Redemption is an epic - and humorous - fantasy adventure and role-playing game in which you take on the role of Shawn O'Conner, a young man striving to become a hero as well as a rogue.
During the day, Shawn attends classes at the University, practices his skills, and tries to make friends with other students. At night, it's time to pull out weapons, armor, and traps to explore the abandoned wine cellars, stunning sea caves, creepy catacombs, and deadly dungeon beneath Hero-U. Most combat is optional for those who prefer a pure adventure game, but there are ample rewards for those who choose to valorously fight the creatures that threaten the school and all of Sardonia.
Shawn can become the Rogue of the Year while exploring a mysterious castle, making friends and enemies, fighting deadly foes, and uncovering the secrets of his own hidden past. Meanwhile players will enjoy the rich and humorous dialogue and descriptions as they guide Shawn through his adventures.