Helicopter Simulator : RESCUE SIM
Experience the adrenaline-pumping world of aerial missions in "Helicopter Simulator: RESCUE SIM!" .
Take on diverse missions, such as exploring uncharted territories, executing precision cargo deliveries with your helicopter's hook, and locating lost items in specified zones. Upon successful completion, reap the rewards in the form of in-game currency, allowing you to upgrade your helicopter, purchase fuel, and choose your bases.