Haunted Zombie Slaughter 2
The last nightmare is back! It's A TOP DOWN game with a movie-like story that the main characters escape from the zombie world.
The tragic survival of the two main characters begins in the world destroyed by the appearance of zombies.
In the episode mode, you can do a single play while enjoying the story. In the multi-play mode, you can play a variety of two-person modes, from one to two people.
・In a 'ESCAPE' mode, one to two players must work together to move to their destination, and then escape.