Hakoniwa Explorer Plus
Shacked up in an empty house in the Firsttown suburbs, our hero has a thing for taking down monsters. Talk to the townspeople to expand your field of exploration and freely traverse the land as you like.
However you want to proceed, and however you want to take the monsters down is all up to you. Defeat the bosses awaiting you in each region and rack up the achievements for a little something special... Together with "Sukumizu", your random guidance-dispensing partner in adventure, make your way through a variety of dungeons in this wiggly, weird dot-style 1/4-view world.