Go! Birdie
Being a little nestling, Birdie listened to the story about a Golden Grain many times. Growing up he dreamed of finding the treasure, however, he didn’t have enough strength and determination. Now, when he is grown up, he decided to fulfill his childhood dream and find this artifact.
Join our hero, to experience a wonderfull adventure in various and colorful locations. Starting in a modest forest, throughout rich castles, down to the secrets of the deep sea. Help Birdie defeat the threats he might encounter, and with help of other travelers lead him to the Golden Grain.
In "Go! Birdie", you have to collect all fruits present in grid-based, maze-like levels. Other animals will try to stop you, so avoid conflicts or pick up right power-ups to fight back. There are also bonus levels, where time is your only enemy. You can either maximize your score by beating whole game at once, or play it cool from chapter to chapter.