Ghost Grab 3000
Destroy endless waves of increasing difficulty, navigate a frantic phantom bullet hell, and unlock 'Robot Mods' to help you climb the leaderboards. Each session lasts just a few minutes! It's perfect to kill some time (and ghosts) during a lunch break or to compete with friends!
Unlock 'Robot Mods' to fine-tune your abilities. Customise your hit points, speed, battery power and more, with over 100 possible combinations.
3 apocalyptic levels that push your skills to the limit, each one more intense and challenging than the last.
When all else fails, launch a nuke and make the apocalypse even more apocalypsed.