Geometric Sniper Z
Still, they can take comfort in knowing that there is a watchful sniper always on the lookout for zombies.
Challenge yourself in different game modes, neutralize zombies using different weapons, save and escort survivors, and progress through the story.
(...And if you’re feeling like playing the bad guy, take the role of a zombie patient zero!)