GONNER2 Lose Your Head Deluxe Bundle
GoNNER is a tough as hell procedurally-generated 2D platformer with roguelike elements, following the largely misunderstood and altruistic Ikk on a journey to cheer up his only friend in this world - a giant landbound whale named Sally - by searching for just the right trinket in the deep and dark places nearby.
In GONNER2: Journey your way through deep dark chaotic places with unimaginable sparks of colour as you go on a mission to help Death rid a mysterious presence from her lair. Battle crazy bosses, lose your head (a lot), in this messy, cute, fast-paced procedurally-generated platformer.