From Space
From Space is a solo and co-op action-shooter for squads up to four players. Take on the challenge of liberating the earth from an alien infestation with your friends, using over-the-top weaponry in a post-apolcayptic world with awesomely stylized graphics. The apocalypse has never been so much fun!
While you can play From Space solo (if you're brave enough) you'd be wise to invite some friends to help you out. With online play you can create a four-person squad. Look, there's a lot of those pink pests out there so the more people, the better. Oh, and with a squad, you'll have some witnessess to tell everyone how awesome you are. It's basically a win-win scenario.
With a variety of weapons (Rocket Launchers, Miniguns, Flamethrowers and more!) there’s no excuse not to annihilate those aliens! Build your ideal spec and use tactical items such as grenades and mines, or slow down the hordes with barbed wire and machinegun turrets. Remember to scavenge the world for loot, you'll need it!
No matter what type of player you are, there’s a wide range of characters in From Space's roster, each with their own unique ability and weapons. Find the perfect balance with your friends as you build the ultimate super squad.