Frogsong
Chorus is a little frog with huge dreams of protecting the world. Being a tree frog, however, society expects them to lead a life of religious studies, instead of training to be a warrior. Their small size certainly doesn't help anyone take them seriously, either. Seeking a better life, Chorus moves to Boreala, a village where members of the Defense Guild train under the wisdom of an old veteran. They quickly learn things aren't going to be as easy as they hoped. With a powerful army and a mysterious rumour both on the rise, Chorus needs to discover how they can protect the ones they love - before it's too late.
Explore a beautiful, atmospheric land and fight monsters on your journey to find your place in the world.