(NON)OBVIOUS SOLUTIONS
Put your imagination to the test and go on a freaky rescue trip. Help rescue Salcy’s beloved cockapoo from unknown danger in which she was sure to find herself . In Freaky Trip you will encounter many logical puzzles, which you can find everywhere. Watch your surroundings carefully and use everything that might be helpful – even if it seems unusual.
Falling into the world of Freaky Trip is much easier thanks to colorful and cartoon graphics. Progress through this twisted story and watch how the riddles surprise you and make you laugh with every second.