Finger Football: Goal in Two
Finger Football: Goal in Two is the sequel to the puzzle game Finger Football: Goal in One. Take on 70 brand new levels, where the objective is simple but the execution is anything but. Your mission is to score a goal in just two moves! With each level presenting a new challenge, you'll need to plan your moves carefully to outwit your opponents to shoot the goal.