Hundreds of games have been developed using the award winning FUZE4 Nintendo Switch coding app. The FUZE Showcase Gallery was created to highlight the best submissions.
The FUZE Player includes more than 20 games developed by FUZE and the FUZE Arena Community.
… and even more 'Free to Download' titles are being added to the FUZE Showcase Gallery as they become available.
With the FUZE Player for Nintendo Switch, you can play the built-in games, download lots more for free, view the code to see how they were made and join the FUZE Arena Community where, if you have FUZE4 Nintendo Switch, you can submit your own games and apps.
With more than 20 games included and many more to download for free, it's a no brainer, what are you waiting for - It's time to play!
Oh, and don't be put off by the low price, as many of these games are worth far more than the selling price alone!