Exitman Deluxe
If you can squeeze into the yellow Exit area you'll earn coins that you can use to buy new costumes.
There's online rankings too so you can compete with others around the world for the best scores.
There's also a 2-4P local multiplayer mode so you can go up against your friends to see who is the best ExitMan/Woman! It's squid-like survival drama!