ElecHead
In a world enshrouded by darkness, deep inside a factory, the light of hope still shines.
ElecHead has you play as Elec, a small robot on a mission to bring light back to the world.
When Elec touches walls, floors, platforms, switches, and more, he makes electricity run through them, activating them.
He can also detach and throw his head to trigger things remotely, but be careful: if he doesn't get his head back within ten seconds, he will shut down.
Elec will have to use his head, literally and figuratively, to find a way out of this trap-ridden facility.