Elderand
Wield a variety of killing instruments and abilities to test your metal against towering, bone-chilling bosses. Explore a twisted Lovecraftian world shrouded in darkness and madness. RPG elements allow you to customize your battle experience to your liking, from your character’s appearance to skills, stats, and weapons.
Glory and riches await those who can spill the required blood and guts to collect it.