Dungeon Drafters
Explore ancient ruins, loot rare cards and employ clever combos to defeat your foes and build the legendary spell deck that could save the world. Embark on Dungeon Drafters, a mystery dungeon adventure unfolding in a realm where magic is cards, and cards are magic.
Battle it out in tile-based combat with your spell deck to execute incredible combos that devastate the battlefield. Collect rare cards, loot treasure, rescue lost adventurers, then return to town to prepare for your next run. Dive deeper and work your way toward building the ultimate spell deck that will banish evil from the world forever.
Venture into any of the six unique dungeons in the world. Learn the tricks of each area's monsters, make adjustments to your deck, and seek specific cards.
Prepare for your next adventure while exploring the beautiful Adventurers' Town. Acquire more cards and unlock new ones by opening boosters. Talk to NPCs and initiate challenging quests, or simply take your time Fishing!