Double Switch - 25th Anniversary Edition
Originally developed by Digital Pictures and released in 1993, Double Switch has been completely rebuilt, bringing it to a level of video quality never before seen.
Directed by Mary Lambert, Double Switch builds upon the gameplay of Night Trap as a spiritual sequel featuring higher production values and an all-star cast such as Corey Haim, R. Lee Ermey, Debbie Harry and Camille Cooper.
Experience Double Switch - 25th Anniversary Edition in a way that has never been experienced before with enhanced video quality and never before seen bonus content.