Donut Dodo
Donut Dodo is a light-hearted arcade game, reminiscent of the beloved classics from the early 80's that we still cherish to this very day. You play as Baker Billy Burns, who has to run, jump, and climb to outwit Donut Dodo and his bunch of clueless minions. Your goal is to collect all donuts in each level, in the best possible time!