Enter the #1 Psychological Horror Experience!
You play as the main character, who reluctantly joins the Literature Club in search of a romantic interest. With every poem you write and every choice you make, you’ll charm your crush and begin to unfold the horrors of school romance. Do you have what it takes to crack the code of dating sims and get the perfect ending?
Now, the original mind-shattering DDLC experience is packed with tons of new features and content exclusive to Doki Doki Literature Club Plus!
Sayori – Sayori, your childhood friend, begins your story by recruiting you to the Literature Club! As a daydreamer full of positive energy, Sayori’s greatest passion is to deliver happiness to others.
Natsuki – Natsuki tries to act tough, but her cuteness can make it hard to take her too seriously! She might be willing to warm up to good listeners who can respect her love for cute things.
Yuri – Yuri, the quiet bookworm, reserves her passionate side for those who can more deeply understand her enigmatic mind.
Monika – Monika, the superstar President of the Literature Club, will keep you on track for a perfect ending. Monika is always there to give you a guiding hand, both in literature and in love!