Dogotchi: Virtual Pet
Raise MULTIPLE pets simultaneously! Assume the role of a responsible dog parent, ensuring that each of their needs are met. Watch them grow into adulthood.
Neglecting your pets for a long time can make them sick or even worse. Their destiny rests firmly in the palm of your hands. When you succeed, try raising a new friend and grow your dog family.