Disease -Hidden Object-
This is a horror adventure game where the player go back and forth in between the real world and the hallucination world.
The purpose of this game is to search items and collect scattered documents while solving mysteries and finding out the truth of the abolished hospital.
The main character is an ex-doctor who’s license was deprived due to hallucination and auditory hallucination from some kind of a mental disease.
To get back his doctor license, the main character decides to take the job which his ex-boss offered.
The job was to collect medical supplies and materials from a certain abolished hospital.
But once the main character began to search inside the hospital, he suddenly becomes very sick.
The fearful mysteries of the hospital, the mysterious materials, and the story of the people who existed in the hospital.
The main character approaches in the horrifying truth while doubting everything that goes in his mind.