Detective Puz
Detective Puz started a long journey to find the truth. In the way of finding clues, he found a strange book and after opening it, he entered the past, and now he should find his way in the middle of enemies that captured in. Detective Puz should found special diamonds to come back to the present and by that open the time portal.