Turn your desk into a soccer field!
Not only can you customize your team formation and player positions, you can even give your players unique appearances in Style Settings!
You can even change up their hairstyle, eye color, and spikes! The sky's the limit!
Train your team up, perfect your techniques, and aim for first place in the World Cup!