Play basketball on a court laid atop your desk space, making incredible plays with simple controls!
Each desktop court is uniquely built from everyday objects, like stationary, candy, or even a fish tank!
From simple courts to special ones loaded with gimmicks, there are tons of stages to try!
Make use of stat boosting items with your chosen uniform to build your own unbeatable dream team!