Dandy Dungeon - Legend of Brave Yamada -
Become Yamada-kun, a 36 year old programmer at a major games company who hates his job, as he transforms himself into the star of his own delusional dungeon-delving video game!
And don’t forget your quest for the love of your charming neighbour, Maria! Will love conquer all?
Yamada’s world is full of weird and wonderful sounds, from the start of a dungeon, the discovery of a danger zone, levelling up and Yamada’s mysterious shouts of ‘Arabesque!’.
The comic-prince of chiptunes, Keichi Sugiyama joins forces with Enka BOSSA’s founder and singer, Caorinho Fujiwara to create an audio experience you won’t find elsewhere! And mystery singer Nagasa Bonus, whose smooth voice flows over the chiptunes of the English version’s theme song: ”Retrograde life”.