The player has 4 types of weapons, in addition to attacks like kicks.
On each map, the player's mission is to find the teleportation portal that will take him to the next level. Arrows assist the player by telling him where to go. This game has a level release system, so the player needs to start from the first scenario. The levels are diversified in various themes such as mountains, subways, Antarctica, caves, etc. After finishing the last level the player is teleported to the game's main menu. On the maps, we also find soldiers with shields, which are more powerful. In each level, we have 2 or 3 checkpoints, where you can respawn when you die.