Cult of the Lamb
Start your own cult in a land of false prophets, venturing out into diverse and mysterious regions to build a loyal community of woodland worshippers and spread your Word to become the one true cult.
Explore a sprawling, randomly generated world, fight off hordes of enemies and defeat rival cult leaders in order to absorb their power and assert your cult's dominance.
Train your flock and embark on a quest to explore and discover the secrets of five mysterious regions. Cleanse the non-believers, spread enlightenment and perform mystical rituals on the journey to become the mighty lamb god.