Crystal Chip Collector e
Richard, a gamer boy fond of shooting games, receives terrible news: his favorite game has undergone an overhaul patch, causing his PC to "lag".
However, Richard is a very clever child and knows that every problem has a solution somewhere on internet. He sought help from an artificial intelligence and managed to summon two ancient gods to optimize his PC: an ancient deity whom Richard mistakes for someone named "Install Wizard" and a sort of yellow cat with a very large head.
"Crystal Chip Collector e" is a fast-paced platforming game with a neo-retro style in which the player must collect lots of microchips at high speed to complete each level before time runs out. Initially, it may seem simple, but later on, finding the fastest route becomes necessary to keep progressing.