Contra: Operation Galuga
A new entry in the legendary Contra series is here! Contra: Operation Galuga is a thorough reimagining of the classic run-'n'-gun action game from the '80s, featuring modern graphics and sound, new stages, new enemies and bosses, new play mechanics, an updated weapons system, and explosive co-op combat for up to two players in Story Mode or four players in Arcade Mode!
When the Red Falcon terrorist group takes over the Galuga Islands off the coast of New Zealand, elite Contra commandos Bill Rizer and Lance Bean springs into action, initiating an all-out war in which the fate of mankind hangs in the balance!
Run, jump, and shoot your way through eight levels using a devastating arsenal - including the spread shot, laser, and homing missiles - now with stackable upgrades and awesome Overload abilities! The intense action is customizable with three difficulty settings plus a variety of additional challenge options. The true Contra legacy begins now!