Coloring Pixels: Collection 2
The objective is quite simple: each level contains numerous uncoloured pixels and it is your job to colour them in. Each pixel is numbered; this number corresponds with a colour in your palette. Select a colour from the palette and paint each of its corresponding pixels. Correctly colour all pixels in a level to finish it!
RPG book - inspired by Role Playing Games, Swords, Chests, and other gaming-related items.
Vistas 2 book - inspired by beautiful scenery. More skylines, landscapes, and forests.
Emoji book - try your hand at coloring these faces and icons you'll be sure to recognise.
Variety book - images showing a mixture of themes, cars, characters, animals? A bit of everything in one book.