Claws & Feathers 3
The birds and cats are back in an all-new puzzle adventure that sends them soaring across the galaxy in search of a new home! When a zombie apocalypse ravages their home planet, the birds set off for the stars. But they're not alone. Their eternal rivals, the cats, snuck on board and will do everything they can to make the journey an unpleasant one! Who will prevail?