City Super Hero 3D - Flying Legend Warriors Deluxe Simulator
Now is the time for you to become a real super hero in the city. It’s time to get strong, fast, agile, smart and fearless. Complete challenging missions right now and rise to the top of glory, beating everybody else. Use your strength, intellect and wisdom to free the city from criminals and lawbreakers. You, as the main character will have to adventure and fight crime and villains by completing interesting quests with amazing rewards. You as the hero, will have to fight gangsters and other evil that have filled this city and are ruining it. You will have to gain fame and immense popularity in the city to be liked by your fellow citizens. Take part in exciting battles against tough boss battles. Show the world what a real super hero does to save the city!