Cirrus Business
You’ll learn that growing and managing magical crops while defending against the slobsters isn’t a breeze, but very serious business.
In this wholesome community-focused adventure, Cloudi is tasked with restoring nature to its original pristine state. This is accomplished by cultivating and upgrading an assortment of magical crops. However, watch out for the slobsters - they don’t take kindly to a clean environment! Luckily, Cloudi has a squad of loyal friends to help out.