ChronoBreach Ultra
ChronoBreach Ultra is an action platformer about a cute robot with laser weaponry exploring a deadly factory!
With unique time-bending abilities and an arsenal with a huge variety weapons, you’ll be pitted against trap-filled levels, dangerous enemies, and huge bosses. Collect circuits to unlock more powerful gear and super stylish skins. Upgrade your cute but deadly drone companion, and even battle for glory in Arena mode.