Caterpillar Royale is an action game where you eat food, grow your caterpillars, and fight enemies to survive.
In Mission Mode, you fight through all 6 stages by clearing every mission in each stage. Up to 4 players max can play (COM included.)
Mini Soccer is a mode where you split into 2 teams and play mini soccer. Head-butt the ball into the opposing team's goal! The team with the most points at the end wins. Up to 4 players max can play (COM included.)
The Obstacle Course is a race to the finish line, defeating your enemies while avoiding obstacles. Up to 2 players max can play (COM included.)