Catastronauts
Can you deal with unrelenting disaster and hold your ship together long enough to destroy the enemy invaders? Repair systems, extinguish fires, arm the torpedoes, avoid deadly solar flares, destroy your friends and clone them back again; it's all in the life of a Catastronaut!
Captain the ship alone or with friends as a team of 2 to 4 Catastronauts and become the crew of a spaceship that must hold together in the face of enemy fire - teamwork is essential for success!