Cannon Dancer – Osman
Set in the near future of the 21st century, the world is controlled by a single corrupt government and under the threat of a evil sorceress, Abdullah the Slaver. Luckily, a lone assassin and top class agent named Kirin offers his skills as weapons for hire.