CRYSTORLD
The goal is to get the crystals on the 3D stage by making full use of jumps and dashes.
・If the gimmick changes or the starting position changes, it becomes difficult to clear the stage.
・You can lift your opponent, throw them to disturb them, and cooperate with them!